Heb je een vraag?

Neem contact op via onderstaand formulier. We nemen zo spoedig mogelijk contact op!

Lees onze privacy verklaring

9 + 9 =

FAQ

Meestgestelde vragen en het antwoord op deze vragen

01. Hoe kan ik een lied bestellen?

Stap voor stap:

  1. Ga naar de pagina www.heteerstelied.nl/maak-jouw-lied. Kies de categorie (kinder of hemellied) en selecteer vervolgens het lied dat je graag wilt personaliseren met de naam van een kindje.
  2. Kies of je alleen het audiobestand of ook een fysieke kaart met persoonlijke boodschap en een QR-code naar de downloadlink wilt ontvangen.
  3. Typ de naam van het kindje in.
  4. Typ vervolgens de fonetisch uitgesproken naam.
  5. Als je kiest voor de kaart kun je een persoonlijke tekst aan de kaart toevoegen met daarbij de naam van de ontvanger en de afzender.
  6. Plaats de bestelling in de winkelmand.
  7. Voltooi de betaling.
  8. Na de betaling ontvang je binnen 3 werkdagen het gepersonaliseerde lied per mail of post.

02. Kan ik iedere naam bestellen?

Bijna wel ja 🙂 Namen met 1, 2 en 3 lettergrepen kunnen over het algemeen sowieso.  Als we een naam tegenkomen die qua niet past binnen het lied dan nemen we hierover contact met je op en ontvang je de betaling retour. Binnen 3 werkdagen ontvang je de bestelling met de download link naar het lied per mail of via een fysieke kaart.

03. Is het mogelijk om twee namen in een lied te bestellen?

Wil je een lied voor bijvoorbeeld een tweeling in één lied bestellen? Dan hangt het van het aantal lettergrepen van de twee namen in totaal af of dat passend is in een lied. De liederen worden in het enkelvoud gezongen. Twijfel je erover? Stuur even een mailtje naar klantenservice@heteerstelied.nl om na te gaan of de twee namen mogelijk zijn.

04. Wat zijn de betaalmethoden?

Voor de betalingen via onze website maken wij gebruik van beveiligde betaalproviders. Om het betaalgemak te vergroten, heb je de keuze uit onderstaande betaalmethoden;

  • iDeal (Nederland)

  • Bancontact (België)

  • Creditcard (Wereldwijd)

Kun je met deze betaalmethoden niet betalen? Laat het ons weten via klantenservice@heteerstelied.nl en we zullen de mogelijkheden bekijken om meer betaalmethoden toe te voegen.

05. Wanneer wordt mijn lied en/of kaart bezorgd?

Alle bestellingen (per mail of kaart) ontvang je binnen 3 werkdagen na bestelling. Soms kan het ietsjes langer duren i.v.m. drukte bij PostNL. Geen e-mail of kaart ontvangen na 3 werkdagen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@heteerstelied.nl.

 

Heb je een lied besteld voor bijvoorbeeld een uitvaart en ben je bang dat het niet tijdig verzonden wordt? Vermeld de datum in het opmerkingenveld tijdens het afrekenproces of stuur ons hier een mail over zodat we hiervan op de hoogte zijn.