veelgestelde vragen

We hebben de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Bestellen

Hoe kan ik een lied bestellen?
  1. Ga naar de pagina www.heteerstelied.nl/maak-jouw-lied. Kies de categorie (kinder of hemellied) en selecteer vervolgens het lied dat je graag wilt personaliseren met de naam van een kindje.
  2. Kies of je alleen het audiobestand of ook een fysieke kaart met persoonlijke boodschap en een QR-code naar de downloadlink wilt ontvangen.
  3. Typ de naam van het kindje in.
  4. Typ vervolgens de fonetisch uitgesproken naam.
  5. Als je kiest voor de kaart kun je een persoonlijke tekst aan de kaart toevoegen met daarbij de naam van de ontvanger en de afzender.
  6. Plaats de bestelling in de winkelmand.
  7. Voltooi de betaling.
  8. Na de betaling ontvang je binnen 3 werkdagen het gepersonaliseerde lied per mail of post.
Voor wie kan ik een gepersonaliseerd lied bestellen?

Het gepersonaliseerde lied hoeft natuurlijk niet voor je eigen kindje te zijn, want het is een leuk kado voor ieder kindje. Je kunt ook zoeken naar de naam van jouw favoriete oppaskindje. Of misschien heb je wel een lief neefje of nichtje die je een gepersonaliseerd liedje met zijn of haar eigen naam cadeau wilt doen. En het is ook niet alleen voor baby’s. Het zegenliedje is ook voor oudere kinderen heel geschikt.

Kan ik iedere naam bestellen?

Bijna wel ja 🙂 Namen met 1, 2 en 3 lettergrepen kunnen over het algemeen sowieso.  Als we een naam tegenkomen die qua niet past binnen het lied dan nemen we hierover contact met je op en ontvang je de betaling retour. Binnen 3 werkdagen ontvang je de bestelling met de download link naar het lied per mail of via een fysieke kaart.

Kan ik twee namen voor 1 lied bestellen?

Wil je een lied voor bijvoorbeeld een tweeling bestellen? Dan hangt het van het aantal lettergrepen van de twee namen in totaal af of dat passend is in een lied. De liederen worden in het enkelvoud gezongen. Twijfel je erover? Stuur even een mailtje naar klantenservice@heteerstelied.nl om na te gaan of de twee namen mogelijk zijn. 

Wat krijg ik als ik een gepersonaliseerd lied bestel?

Als je een gepersonaliseerd lied bestelt, ontvang je van ons direct een bestelbevestiging per mail. Na 3 werkdagen ontvang je de bestelling met de download link naar het lied per mail of via een fysieke kaart.Ook zit er standaard een printvriendelijk PDF bestand bij met de tekst van het lied.

Waar kan ik het lied downloaden?

Als je een kaart hebt

  1. Scan de QR-code
  2. In het scherm zie je de MP3 + de songtekst van het lied. Deze kun je aanvinken
  3. Klik rechtsbovenaan het scherm op downloaden
  4. In je downloads komt er een map met daarin de gedownloade bestanden

Als je géén kaart hebt

  1. Open de mail met daarin de download link
  2. Klik op de link
  3. In het scherm zie je de MP3 + de songtekst van het lied. Deze kun je aanvinken
  4. Klik rechtsbovenaan het scherm op downloaden
  5. In je downloads komt er een map met daarin de gedownloade bestanden
Wat zijn de betaalmethoden?

Voor de betalingen via onze website maken wij gebruik van beveiligde betaalproviders. Om het betaalgemak te vergroten, heb je de keuze uit onderstaande betaalmethoden;

  • iDeal (Nederland)

  • Bancontact (België)

  • Creditcard (Wereldwijd)

Kun je met deze betaalmethoden niet betalen? Laat het ons weten via klantenservice@heteerstelied.nl en we zullen de mogelijkheden bekijken om meer betaalmethoden toe te voegen.

cadeaubon

Ik heb een cadeaubon, wat moet ik nu doen?

Zorg ervoor dat er minimaal 1 product in de winkelmand staat. Is de winkelmand leeg? Dan is het niet mogelijk om een kortingscode toe te passen. Vul de waardebon code in die je op de cadeaubon kunt terugvinden en klik vervolgens op waardebon toepassen. Het bedrag wordt van het totaalbedrag afgetrokken. De waarde van de cadeaubon is €24,95. Hiermee kun je het audiobestand van het gepersonaliseerde lied bestellen. Wil jer ook een fysieke kaart bij bestellen dan komt er nog €5,- bij.

Ik wil meerdere liedjes/cadeaubonnen bestellen, kan dat?

Ja dat kan! Je kunt zoveel gepersonaliseerde liedjes & cadeaubonnen toevoegen aan je winkelmand als jij wilt.

kortingscode

Waar moet ik mijn kortingscode invoeren?

Als je een kortingscode hebt kun je deze invoeren bij het afrekenen van het product in de winkelmand. Voer de code in bij het veld waardebon code. Klik vervolgens op waardebon toepassen.

levering

Wanneer wordt mijn lied en/of kaart bezorgd?

Alle bestellingen (per mail of kaart) ontvang je binnen 3 werkdagen na bestelling. Geen e-mail ontvangen na 3 werdkagen? Kijk dan eens in je spamfolder! Ook geen e-mail ontvangen in je spamfolder? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@heteerstelied.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de bestellingen van alleen de audio  rekenen wij geen verzendkosten. Voor de audio + Kaart optie zijn de verzendkosten €1,95. 

QR-code

Hoe gebruik ik de QR-code?
  1. Open de camera op je mobiele telefoon
  2. Scan de QR-code
  3. De download bestanden komen in beeld. Je kunt ze aanvinken en rechtsboven op downloaden klikken

Hoe werkt het?

nog vragen?

Heb je een andere vraag, is je vraag niet volledig beantwoord of kom je er gewoon niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@heteerstelied.nl, wij helpen je graag verder.

VRAGEN?

Heb je vragen over het bestellen van je kaart of poster? Stuur ons dan een bericht, we zullen dan spoedig contact met je opnemen.

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegTerug naar de webshop